604 22 72 22 / Kokosowa 53c
Zaznacz stronę

Barbara Rajzer
Jestem absolwentką psychologii klinicznej Wyższej Szkoły Psychologii Społecznej oraz Wydziału Pedagogicznego na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończyłam podyplomowe studia w zakresie terapii pedagogicznej uczniów z dysleksją, ADHD i zaburzeniami zachowania w Wyższej Szkole Społeczno-Ekonomicznej oraz szkolenie z terapii poznawczobehawioralnej dzieci i młodzieży w Centrum Terapii Poznawczo Behawioralnej. Odbyłam liczne kursy i szkolenia z zakresu wspomagania rozwoju dziecka z różnymi zaburzeniami rozwojowymi, terapii integracji sensorycznej oraz terapii Tomatisa. Posiadam wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi z całościowymi zaburzeniami rozwojowymi (Autyzmem, Zespołem Aspergera), zaburzeniami zachowania, trudnościami w nauce. Stale podnoszę swoje kwalifikacje zawodowe uczestnicząc w szkoleniach, seminariach, konferencjach.
Prowadzę diagnozę i terapię integracji sensorycznej oraz Tomatisa, terapię pedagogiczną skierowaną do dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się. W ramach programu Badabada Fundacji Synapsis konsultuję dzieci w kierunku Spektrum Zaburzeń Autystycznych – SAKS-R. Oferuję wsparcie w zakresie trudności związanych z wychowaniem, adaptacją oraz zajęcia wspomagające rozwój psychospołeczny dzieci zmagających się z nieśmiałością, problemami emocjonalnymi, społecznymi, komunikacyjnymi.. Dzięki terapii EMDR jestem w stanie pomóc dzieciom i rodzicom poradzic sobie z przebytymi traumami psychicznymi.

Wykształcenie:

Psychologia kliniczna, SWPS
Pedagogika, Uniwersytet Warszawski
Terapia poznawczo – behawioralna dzieci i młodzieży, Szkoła Psychoterapii – CTPB
Podyplomowe studnia Terapia pedagogiczna uczniów z dysleksją,
ADHD oraz zaburzeniami zachowania, WSSE

Wybrane kursy i szkolenia:

Tomatis Training Solisten – poziom I, Tomatis Developpement S.A. Luxembourg
Tomatis Training TLTS – poziom II, Tomatis Developpement S.A. Luxembourg
Tomatis Training Language Learning Integration, Tomatis Developpement S.A. Luxembourg
Terapia poznawczo – behawioralna dzieci i młodzieży, Szkoła Psychoterapii – CTPB
Kurs I stopnia metody The Early Start Denver Model (ESDM Introductory Workshop), Centrum Adesse, Warszawa
Kurs II stopnia metody The Early Start Denver Model (ESDM Advanced Workshop), Centrum Adesse, Warszawa
Pierwszy i drugi stopień szkolenia z terapii integracji sensorycznej, PSTIS
Poznawczo-behawioralna terapia dziecka z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej, CMPPP
Diagnoza i terapia pedagogiczna dziecka dyslektycznego, CMPPP
Praca z osobą przejawiającą trudne zachowania, PSTB
Rozwijanie samodzielności dzieci i młodzieży z zaburzeniami rozwojowymi, PSTB
Rozwijanie komunikacji u osób z zaburzeniami rozwojowymi, PSTB
Rozwijanie umiejętności kluczowych dla funkcjonowania dziecka z zaburzeniami rozwojowymi w grupie rówieśniczej, PSTB
Szkolenie Monitorowanie rozwoju niemowląt i małych dzieci w Polsce w kierunku Spektrum Zaburzeń Autystycznych: The Social Attention and Communication Study – Revised (SACS-R) Warszawa